Увага, Нова пошта!

Дискусійний форум
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2255
Черкассы
11 часов назад
Рішення започаткувати нову тему «Увага, Нова пошта!» з’явилося не зненацька. Саме життя підштовхнуло мене на це. Майже усі, хто має справи із вінілом, мають справи і з Новою поштою. Скарг на її роботу багато, і випливають вони тільки тоді, коли терпець у людей уривається, або виникає співчуття потерпілому.
Я не шукаю ваших співчуттів. Я застерігаю і попереджую. Послуги Нової пошти не дешеві, і за свої гроші люди мають отримувати відповідний сервіс. А що коїться насправді? Постійне шахрайство із невідповідністю реальної ваги посилок і ваги вказаної у накладних (приписки), затримки із доставкою, псування змісту посилок!



Ось вам приклад того, в якому стані я отримав останню посилку. Подивіться на фото і скажіть будь ласка, хіба можна так розчавити платівку випадково? Відповідь - ні. Крім того, я у цей день отримав насправді дві посилки! Оцю, із вінілом, та ще одну, із іншого місця і теж розчавлену! Там було дзеркало! Дві однаково пошкоджені посилки із різних місць те що збіг обставин? Звичайно ні. Це система з якою требо боротися.



Я поскаржився у центральний офіс Нової пошти, та отримав у відповідь співчуття та обіцянки ретельно відстежити путь посилок. Скажу відверто, мені таке співчуття до ліхтаря, бо я втратив гроші та не аби яку платівку. А про ймовірність відшкодування шкоди пани із Нової пошти навіть і не згадують. Мабуть розв’язання конфлікту у такий спосіб взагалі не існує.
Звичайно, моя провина в тому, що я не перевірив зміст обох посилок на пошті, але такого більш не буде. Я запевнив фахівців Нової пошти, що тепер буду не тільки перевіряти стан усіх посилок, а і їхню вагу та габарити. Про усі випадки шахрайства попередив, що буду писати скарги та викладати фото у Фейсбуці.
У відповідь, я получив листа в якому працівникам Нової пошти прикро, що в мене склалося негативне враження про їхню службу.
Тому друзі, я вирішив започаткувати цю нову тему, бо знаю, що випадки які сталися зі мною не одноразові, і є багато людей, котрі можуть навести такі самі та подібні приклади із власного опиту. Давайте разом почнемо фіксувати та висвітлювати усі випадки шахрайства та недбалого сервісу Нової пошти на сторінках нашого форуму, підтримувати одне одного, та надавати дотепні поради.
З мого боку таких порад вже є декілька:

1. Завжди перевіряйте зміст отриманих посилок на цілісність;
2. Звіряйте вагу вказану у накладних із реальною вагою посилок;
3. В разі виникнення спору, вимагайте заміряти габарити посилок, бо Нова пошта вигадала нову міру ваги таку як об’ємна вага. Удосконалюйтесь в тім, що габарит вашої посилки співпадає із прописаною у накладній вагою;
4. У разі виявлення порушення цілісності посилки, або невідповідності її ваги, вимагайте складення акту виявлення порушення та перерахунку вартості оплати за послуги. В разі відмовлення складати акт, фіксуйте час отримання посилки, номер поштового відділення НП, та бажано ім’я працівника. Але достатньо і перших двох факторів;
5. Фотографуйте усі порушення, та діючих осіб на телефон.

Далі будемо розглядати усі випадки тут, на форумі, та приймати необхідні заходи для свого захисту, з метою наведення ладу у цій поштовій службі. Контакти із ними у нас вже є. Сподіваюсь на ваші відгуки, фото та співпрацю. Хай щастить!
Редактировалось: 1 раз (Последний: 11 апреля 2019 в 10:08)
Модератор
Вад
Медаль Грамота Почетный битломан
Сообщений: 1407
Киев
8 часов назад
Співчуваю... Вже 3 рази сперечався з ними про невірну вказану вагу. Щось їм доводити - марно zlo
Save vinyl!
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2255
Черкассы
11 часов назад
Ось таку відповідь я отримав від Нової пошти по факту перевірки моєї скарги. Привожу дословно:

Добрий день, Валерію!
Було проведено детальну перевірку шляху транспортування посилок та випадків, які могли б призвести до пошкодження посилок, не було виявлено. Тобто вини компанії "Нова Пошта" у даному випадку не зафіксовано. До того ж, огляд посилок було здійснено поза межами відділення.
Дуже прикро, що склалася така ситуація, розуміємо, що вона для Вас неприємна, проте для уникнення непорозумінь у майбутньому радимо завжди проводити огляд вантажів одразу при отриманні. Якщо буде виявлено пошкодження/недостачу - складати разом із працівником "Нова Пошта" акт приймання-передачі, аби було документальне підтвердження всіх нюансів огляду.
Сподіваємося, що ця інформація буде для Вас корисною.

Як вам такі висновки, та побажання?
Редактировалось: 1 раз (Последний: 12 апреля 2019 в 14:52)
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2255
Черкассы
11 часов назад
Трохи історії сервісу Нової пошти. Нижче, на фото зафіксован добре видний слід удару по посілці із позначкою "хрупка"! У той раз все обійшлося і платівки витримали цей удар.



На другому фото видно як робітники Нової пошти вдерлися в посилку. Мабуть дуже цікаво їм було що там у середені? Добре що нічого не поцупили.



Ось так друзі. Тримайте порох сухим! Ретельно перевіряйте свої посилки, та інформуйте о виявлених випадках недбалості Нової пошти.
Модератор
Віталій
Медаль
Сообщений: 746
Харьков
11 часов назад
Який жах. Це що ж треба робити з тими коробками, щоб так розчавити їз зміст?..
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.