Увага, Нова пошта!

Дискусійний форум
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2307
Черкассы
2 дня назад
Рішення започаткувати нову тему «Увага, Нова пошта!» з’явилося не зненацька. Саме життя підштовхнуло мене на це. Майже усі, хто має справи із вінілом, мають справи і з Новою поштою. Скарг на її роботу багато, і випливають вони тільки тоді, коли терпець у людей уривається, або виникає співчуття потерпілому.
Я не шукаю ваших співчуттів. Я застерігаю і попереджую. Послуги Нової пошти не дешеві, і за свої гроші люди мають отримувати відповідний сервіс. А що коїться насправді? Постійне шахрайство із невідповідністю реальної ваги посилок і ваги вказаної у накладних (приписки), затримки із доставкою, псування змісту посилок!



Ось вам приклад того, в якому стані я отримав останню посилку. Подивіться на фото і скажіть будь ласка, хіба можна так розчавити платівку випадково? Відповідь - ні. Крім того, я у цей день отримав насправді дві посилки! Оцю, із вінілом, та ще одну, із іншого місця і теж розчавлену! Там було дзеркало! Дві однаково пошкоджені посилки із різних місць те що збіг обставин? Звичайно ні. Це система з якою требо боротися.



Я поскаржився у центральний офіс Нової пошти, та отримав у відповідь співчуття та обіцянки ретельно відстежити путь посилок. Скажу відверто, мені таке співчуття до ліхтаря, бо я втратив гроші та не аби яку платівку. А про ймовірність відшкодування шкоди пани із Нової пошти навіть і не згадують. Мабуть розв’язання конфлікту у такий спосіб взагалі не існує.
Звичайно, моя провина в тому, що я не перевірив зміст обох посилок на пошті, але такого більш не буде. Я запевнив фахівців Нової пошти, що тепер буду не тільки перевіряти стан усіх посилок, а і їхню вагу та габарити. Про усі випадки шахрайства попередив, що буду писати скарги та викладати фото у Фейсбуці.
У відповідь, я получив листа в якому працівникам Нової пошти прикро, що в мене склалося негативне враження про їхню службу.
Тому друзі, я вирішив започаткувати цю нову тему, бо знаю, що випадки які сталися зі мною не одноразові, і є багато людей, котрі можуть навести такі самі та подібні приклади із власного опиту. Давайте разом почнемо фіксувати та висвітлювати усі випадки шахрайства та недбалого сервісу Нової пошти на сторінках нашого форуму, підтримувати одне одного, та надавати дотепні поради.
З мого боку таких порад вже є декілька:

1. Завжди перевіряйте зміст отриманих посилок на цілісність;
2. Звіряйте вагу вказану у накладних із реальною вагою посилок;
3. В разі виникнення спору, вимагайте заміряти габарити посилок, бо Нова пошта вигадала нову міру ваги таку як об’ємна вага. Удосконалюйтесь в тім, що габарит вашої посилки співпадає із прописаною у накладній вагою;
4. У разі виявлення порушення цілісності посилки, або невідповідності її ваги, вимагайте складення акту виявлення порушення та перерахунку вартості оплати за послуги. В разі відмовлення складати акт, фіксуйте час отримання посилки, номер поштового відділення НП, та бажано ім’я працівника. Але достатньо і перших двох факторів;
5. Фотографуйте усі порушення, та діючих осіб на телефон.

Далі будемо розглядати усі випадки тут, на форумі, та приймати необхідні заходи для свого захисту, з метою наведення ладу у цій поштовій службі. Контакти із ними у нас вже є. Сподіваюсь на ваші відгуки, фото та співпрацю. Хай щастить!
Редактировалось: 1 раз (Последний: 11 апреля 2019 в 10:08)
Модератор
Вад
Медаль Грамота Почетный битломан
Сообщений: 1484
Киев
8 часов назад
Співчуваю... Вже 3 рази сперечався з ними про невірну вказану вагу. Щось їм доводити - марно zlo
Save vinyl!
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2307
Черкассы
2 дня назад
Ось таку відповідь я отримав від Нової пошти по факту перевірки моєї скарги. Привожу дословно:

Добрий день, Валерію!
Було проведено детальну перевірку шляху транспортування посилок та випадків, які могли б призвести до пошкодження посилок, не було виявлено. Тобто вини компанії "Нова Пошта" у даному випадку не зафіксовано. До того ж, огляд посилок було здійснено поза межами відділення.
Дуже прикро, що склалася така ситуація, розуміємо, що вона для Вас неприємна, проте для уникнення непорозумінь у майбутньому радимо завжди проводити огляд вантажів одразу при отриманні. Якщо буде виявлено пошкодження/недостачу - складати разом із працівником "Нова Пошта" акт приймання-передачі, аби було документальне підтвердження всіх нюансів огляду.
Сподіваємося, що ця інформація буде для Вас корисною.

Як вам такі висновки, та побажання?
Редактировалось: 1 раз (Последний: 12 апреля 2019 в 14:52)
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2307
Черкассы
2 дня назад
Трохи історії сервісу Нової пошти. Нижче, на фото зафіксован добре видний слід удару по посілці із позначкою "хрупка"! У той раз все обійшлося і платівки витримали цей удар.



На другому фото видно як робітники Нової пошти вдерлися в посилку. Мабуть дуже цікаво їм було що там у середені? Добре що нічого не поцупили.



Ось так друзі. Тримайте порох сухим! Ретельно перевіряйте свої посилки, та інформуйте о виявлених випадках недбалості Нової пошти.
Модератор
Віталій
Медаль
Сообщений: 769
Харьков
20 минут назад
Який жах. Це що ж треба робити з тими коробками, щоб так розчавити їз зміст?..
Посетитель
Игорь
Медаль
Сообщений: 905
Львов
7 часов назад
Давно собирался написать сюда. Услугами «Новой почты» пользуюсь давно, в том числе её международной службы уже несколько лет. Всё было прекрасно, даже рекомендовал её на сайте. Но вот в прошлом году в Британии мою посылку с указанным мной трек-номером искали больше недели, при том что я предоставил информацию с сайта британской почтовой службы, что посылка к ним поступила через 2 дня. Правда, извинились и пообещали компенсацию, т.е. вернуть деньги за свои услуги. После нескольких моих напоминаний уже меня спрашивали, получил ли компенсацию. И вдруг через месяц мне сообщают, что выплатить не могут, пока я не пришлю им копию всех страниц паспорта (титульную выслал сразу), без этого банк не примет перевод. Обращаюсь в банк – ничего подобного, самоуправство. Короче, получил наконец компенсацию, потратив время и нервы.
В начале этого года уже в американском отделении посылку искали аж 3 недели, хотя опять же послал скрин с сайта USPS, где видно, что посылка с указанным трек-номером у них на складе была уже на 3-ий день. Мне же через 3 недели сообщили, что указанный мною трек-номер неправильный (представляете, официально зарегистрированный USPS!), а оказалось что на посылке перед номером стоит ещё несколько цифр, и мне следует перерегистрировать почтовое отправление, естественно новой датой. На мой возмущенный ответ последовала угроза, что подходит месячный срок пребывания посылки на складе, а после его истечения они за посылку ответственности не несут. Вот такой цирк! Ну пришлось перерегистрировать и жалобу я не писал.
А зачем вообще нужен этот трек-номер, если на посылке в адресе уникальный номер их клиента, по которому без труда можно определиться?!

И вот совсем недавно при получении посылки из США бросилось в глаза, что она несколько согнутая. Вскрывши посылку, вот что там обнаружил (см. фото). Признаюсь, до этого никогда не вскрывал посылки и всё было ОК, а тут… Работники отделения уверили, что безусловно получу компенсацию в течение недели, сразу же оформили необходимые документы, которые я подписал, почти не читая. Через неделю мне сообщили, что претензии по международным заявкам рассматриваются до месяца. И вот когда через 3 недели я получил отказ, обнаружил, что в акте приёмки указано, что посылка поступила неповрежденная, я на это даже не обратил внимание. Приёмщик, оформивший так, может по недомыслию, а может и специально, не очень спорив, оформил новую жалобу. Но мне ответили, как письменно, так и на их горячей линии, что жалобы принимаются только в течение 14 дней с момента получения посылки. Представляете, то есть на ответ себе они дают 4 недели, а на жалобу, пусть и повторную, лишь 2, т.е. повторную жалобу не напишешь в принципе. И кому предъявлять претензии, продавцу? Но посылку мне не отдали, ведь чтоб её получить, я должен был бы оплатить доставку плюс плату за сберегание на складе отделения, а это выйдет больше стоимости товара. Не стал я дальше спорить из-за десятка баксов, тем более что такую же пластинку заказал уже в другом месте.
Но услугами «Новой почты» зарёкся пользоваться и другим не стану советовать. Самое смешное, что они на мне уже прогадали, сумма невыплаченной мне компенсации уже меньше той суммы, которую я б заплатил за новые посылки, доставку которых уже сделал через Укрпочту.
И вопрос: есть ли стОящая альтернатива международной службы «Новой почты»? Ведь надо признать, её услуги часто (хотя не всегда) дешевле, чем в Укрпочте.
Редактировалось: 1 раз (Последний: 2 ноября 2019 в 10:32)
Посетитель
Игорь
Медаль
Сообщений: 905
Львов
7 часов назад
Що ж ніхто не може підказати альтернативу міжнародної доставки? На жаль, моя знайома поштарка, яка обслуговувала наш будинок багато років, звільнилася. І тепер сумніваюся, чи варто замовляти міжнародні посилки через державну пошту. То ж знову кидатися в обійми "Нової пошти"?
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2307
Черкассы
2 дня назад
Игорь,
Що ж ніхто не може підказати альтернативу міжнародної доставки?

Привет Игорь! Возмущён вместе с тобой! Альтернатива есть, я сам под горячую руку узнавал и даже зарегистрировался там, но так и ни разу не воспользовался услугами. Забыл. Работают как Новая почта, даже на дом курьером доставляют заказы, в том числе международные.
В понедельник, на работе я всё узнаю у человека, который мне их подсказал и отпишусь.
Модератор
valery57
Грамота Медаль Почетный битломан
Сообщений: 2307
Черкассы
2 дня назад
Вспомнил! "Містекспресс". Найди их в Интернете.
Посетитель
Игорь
Медаль
Сообщений: 905
Львов
7 часов назад
Спасибо, Валера. Нашел, знакомлюсь, у них доставки со складов из США, Германии, Испании. А вот Британии, кажется, нет.
Модератор
Віталій
Медаль
Сообщений: 769
Харьков
20 минут назад
Игорь:

Спасибо, Валера. Нашел, знакомлюсь, у них доставки со складов из США, Германии, Испании. А вот Британии, кажется, нет.
Meest - компанія перевірена. Багато разів користувався її послугами. З Британії також доставляють.
https://mymeest.com/tariffs/england/
Редактировалось: 1 раз (Последний: 10 ноября 2019 в 12:29)
Посетитель
Игорь
Медаль
Сообщений: 905
Львов
7 часов назад
Дякую, Віталік. Спробую, але здається, трохи дорожче ніж НП.
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
У вас нет прав, чтобы писать на форуме.